PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : مسلمانان «فیس‌بوک» را به خدمت خود در آورند



صدای رسا
2013-07-28, 14:46
مسلمانان در آمریکا و جهان عرب تصمیم گرفته‌اند رمضان امسال از فیس‌بوک برای انتقال ارزش‌های اسلامی و قرآنی به کاربران استفاده کنند.

به گزارش «سبک زندگی اسلامی» به نقل از «اسلام تودی»، مسلمانان در آمریکا و در بسیاری از کشورهای عربی تصمیم گرفته‌اند تا در ماه مبارک رمضان از فیس‌بوک به عنوان وسیله ای برای تبلیغ ارزش‌های اسلامی استفاده کنند.

«عبدالغانی هندی»، استاد امور اجتماعی و مذهبی در دانشگاه الازهر مصر در این باره می‌گوید: من ترجیح می‌دهم به جای کنار گذاشتن کامل فیس‌بوک در ماه رمضان از آن به عنوان وسیله ای برای به نفع ارزش‌های اسلامی استفاده کنم.

وی افزود:من فکر می‌کنم رسانه های اجتماعی می‌توانند سکوی وسیع‌تری برای آموزه های اسلامی باشند و ما باید از ابزار دنیای مدرن به نفع اسلام و مسلمانان استفاده کنیم.

«حسین رشید»، استاد معارف اسلامی در دانشگاه «هافسترا» نیز در این باره می‌گوید:من در ماه رمضان از توئیتر برای گذاشتن پیام‌های مذهبی و آیه های قرآنی استفاده می‌کنم تا کاربران آن را با مفاهیم اسلامی و قرآنی آشنا کنم.
وی افزود:من تا کنون ۳۵ تا ۴۰ درصد از آیات قرآنی را برای ۳ هزار و ۱۱۳ نفر از دنبال کنندگانم توئیت کرده‌ام.

بر اساس گزارش رسانه های اجتماعی عرب، جهان عرب با داشتن ۶۰ میلیون کاربر فعال در فیس‌بوک و توئیتر می‌تواند بهترین استفاده را از این ابزار برای انتقال آموزه های اسلامی و قرآنی در ماه رمضان داشته باشد.

منبع : islamiclife