PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : بهترین مد لباس چیست؟



فرهاد
2013-08-16, 08:21
283

اى فرزندان آدم در حقیقت ما براى شما لباسى فرو فرستادیم كه عورتهاى شما را پوشیده مى‏دارد و [براى شما] زینتى است و[لى] بهترین جامه [لباس] تقوا است این از نشانه‏هاى [قدرت] خداست باشد كه متذكر شوند
سوره اعراف آیه 26
هدف شیطان چیست؟
284

اى فرزندان آدم زنهار تا شیطان شما را به فتنه نیندازد چنانكه پدر و مادر شما را از بهشت بیرون راند و لباسشان را از ایشان بركند تا عورتهایشان را بر آنان نمایان كند در حقیقت او و قبیله‏اش شما را از آنجا كه آنها را نمى‏بینید مى‏بینند ما شیاطین را دوستان كسانى قرار دادیم كه ایمان نمى‏آورند.


سوره اعراف آیه 27

نتیجه :

شیطان درون و بیرون آدمی فقط هدفش در آوردن لباس عفت و پاکدامنی و انسانیت از وجود آدمی و پوشاندن لباس عریانی (فقر انسانیت) است.
نکته:

در مورد لباس ظاهر هم باید لباسمون با لباس تقوی هم خونی داشته باشه یعنی جوری نباشه که واسه خوشی نفسمون باعث بشیم که کسی از راه راست منحرف بشه. تر و تمیز و شیک بپوشیم اما زننده و محرک نه ،تا خدای نکرده یه موقع به خاطر خوشی نفسمون دچار فقر انسانیت( عریانی و از دست دادن بهترین لباس یعنی تقوی) نشیم.